hbmannen Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 så här ska ja bygga Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 synd bara att det slutar med en haj i för det va väll det har jag för mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 japp, han slängde i en revhaj har jag för mig. Hur tråkigt som hällst. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 Daniel!! en haj är väl fräck! om inte så kan det ju bli kul att se om någon vågar hoppa i karet när man har en fest och alla hämningar försvinner hehehe..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 nånting sånt, hajar och boaormar är ungefär lika kul,eller hur! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Skinner Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 Heh... Enligt killarna på wetwebmedia.com behöver han mellan 4000-6000 gallons för en revhaj, och han bygger ju "bara" 1700. Undrar hur det slutade... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 Jag vet att jag sett bilder på det karet med en haj i och några stenar på botten.Grejen är den att det är coolt att ha en haj, men man slösar bort ett utmärkt akvarium som skulle blivit ett grymmt revakvarium till något som är roligt att kolla på i tre minuter, ungefär som en boaorm, cool men tråkig. Och jag hadde antagligen varit den första att hoppa i efter några Vodka/soda:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 Hörde att herrelösa hundar och strykarkatter hade minskat betydligt i kvarteret där han bor Hans fru sågs senast mata keldjuret Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 http://www.cichlid-forum.com/articles/diy_1700g_tank_1.php Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Skinner Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 Hörde att herrelösa hundar och strykarkatter hade minskat betydligt i kvarteret där han bor Hans fru sågs senast mata keldjuretHeh! Får lite "little shop of horrors"-vibbar. "Feed me Seymour!" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.