jezzka Postat 31 augusti 2012 Författare Postat 31 augusti 2012 Just fan, Tar det imorgon när det är ljust ute, får bättre bilder då Kan berätta lite nu,Kör med en tunze overflow box 1074/2, på baksidan längst ner på den sitter ett svart plast rör som går ner till sumpen där skummaren tar upp allt, sen skickar returpumpen upp det,Kör med deltecs mce 500, från retur pumpen sitter det just nu en silikon slang som går ner i karet, Blir pvc sen,Kan ta bilder på sumpen och överriningsboxen så ser du ungerfär hur jag gjortMvh Timmy
Fredrik.g Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Okej då har du inte borrat alltså. Ja ta gärna bilder på hur det ser ut. Behöver lite idéer och inspiration om det ska bli något nytt här.Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Wigge Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Tjenare Timmy jag tänkte köra ett 120 lido som sps kar också. så till min fråga, vad doserar du? hur mycket behöver man doser?
jezzka Postat 24 september 2012 Författare Postat 24 september 2012 jag änvänder mig av redsea ABC+ reef foundation och tillsätter ca 7 g/vecka! Sen använder jag mig av Reef energy A-B för polyper och tillväxt!Mvh timmy
jezzka Postat 27 september 2012 Författare Postat 27 september 2012 Lägger ner karet på grund av flytt, om nån vill köpa nått så är det bara att kolla in annonsen på köp&sälj och höra av sigALLT KOMMER SÄLJAS!FÖRST TILL KVARN GÄLLER!
jezzka Postat 1 oktober 2012 Författare Postat 1 oktober 2012 Nu är allt levande sålt, känns lite tung när man hade samlat på sig koraller som var väldigt rare!hoppas kunna komma igång så fort som möjligt med ett helt nytt kar, Ska försöka planera att bygga ett 500 liters helglas akvarium med inriktning påbara sällsynta spser och lite knappar!Hoppas kunna igång här snart, till er andra lycka till Mvh timmy
Rekommenderade inlägg