MattiasN Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Har skruvat min ledchip tidigare, funderar på att limma mina 50w istället för att lättare kunna få på reflektorer, vilket lim ska användas? Finns motsvarande arctic silver värmeledande past i "lim"? Gärna nått som kan hittas i butik typ kjell, teknikmagsinet el dyl eftersom jag tänkte sätta ihop grejorna i helgen Citera
petnym Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Har skruvat min ledchip tidigare, funderar på att limma mina 50w istället för att lättare kunna få på reflektorer, vilket lim ska användas? Finns motsvarande arctic silver värmeledande past i "lim"? Gärna nått som kan hittas i butik typ kjell, teknikmagsinet el dyl eftersom jag tänkte sätta ihop grejorna i helgen Ja, Arctic Silver finns även som lim:http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_thermal_adhesive.htm Citera
MattiasN Postat 12 oktober 2012 Författare Postat 12 oktober 2012 Okej, då ska man bara lyckas hitta det på en butikshylla Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2 Citera
MrRhames Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Nu vet jag inte hur stort i Åstorp. Men i din lokala datorbutik, om det finns någon. Dom borde ha värmeledande lim. Med vänlig hälsning, Benjamin Citera
MattiasN Postat 13 oktober 2012 Författare Postat 13 oktober 2012 hehe, Åstorp är inte stort, men lokal datorbutik finns Provar där Citera
MattiasN Postat 13 oktober 2012 Författare Postat 13 oktober 2012 Visade sig svårare än väntat... Ingen datorbutik öppen och inte en enda av affärerna på Väla centrum, som ändå är ett av sveriges största köpcentrum, hade.... Citera
MattiasN Postat 14 oktober 2012 Författare Postat 14 oktober 2012 hm, kan bara hitta kylpasta i webbutikerna, inte lim.... Nån som vet nått ställe och kan bistå med länk? Citera
MrRhames Postat 14 oktober 2012 Postat 14 oktober 2012 Detta borde funka tycker jag.http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=659608Mvh Benjamin Citera
MattiasN Postat 14 oktober 2012 Författare Postat 14 oktober 2012 perfekt, tack! Missade så klart att kolla komplett..... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.