patrikk Postat 8 november 2012 Dela Postat 8 november 2012 Någon som har tips på en snabbväxande macro alg som ser hyftat snygg ut som man kan ha för att förbruka nitratet i karet och för att slå ut cyano och trådlager?Har ni även tips på var man kan få tag på det eller om någon vill donera lite så säg till. Jag hade tänkt att ha det i karet tills dess att jag slagit ut cyano och fått ner mitt nitrat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 8 november 2012 Dela Postat 8 november 2012 Någon som har tips på en snabbväxande macro alg som ser hyftat snygg ut som man kan ha för att förbruka nitratet i karet och för att slå ut cyano och trådlager?Har ni även tips på var man kan få tag på det eller om någon vill donera lite så säg till. Jag hade tänkt att ha det i karet tills dess att jag slagit ut cyano och fått ner mitt nitrat.Om den slår ut cyano vet jag inte men snabbväxande är den jag har. Hur mycket behöver du? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 8 november 2012 Författare Dela Postat 8 november 2012 hmm ingen aning faktiskt om någon har en kvalificerad gissning så mottages den gärna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.