Vidofner Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Tänkte göra en beställning av ljuddämpningsplatta från biltema. Jag kan dock inte bestämma mig ifall jag ska köra 1 eller 2 cm tjock. Någon som har egen erfarenhet av isolering och vet ifall jag klarar mig på 1cm eller om jag ska köra på 2?http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Ljudisolering/Ljuddampningsplatta-369214/ Citera
Blåbert Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Jag köpte 1cm och märker skillnad trots att allt inte är klart. Det kommer alltid att vara visst stomljud som du inte blir av med tror jag...Beställa förresten? Det är väl bara att åka och köpa? Citera
Vidofner Postat 20 november 2012 Författare Postat 20 november 2012 Jag köpte 1cm och märker skillnad trots att allt inte är klart. Det kommer alltid att vara visst stomljud som du inte blir av med tror jag...Beställa förresten? Det är väl bara att åka och köpa?Jo visst, men har man inte bil så känns det lite småmekigt att åka enda ut till haninge eller värmdö Citera
Blåbert Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Ja det såklart, du får bedömma kostnaden för frakt mot en bussresa Citera
Vidofner Postat 20 november 2012 Författare Postat 20 november 2012 Ja det såklart, du får bedömma kostnaden för frakt mot en bussresa Ja precis Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.