Oliver Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Tänkte bara dela med mig av två bilder på mina koraller. Är riktigt fascinerad av hur de kan ändra form under dygnet Har ni fler bilder på era korallers förändringar så vill jag se Citera
pegekin Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Tänkte bara dela med mig av två bilder på mina koraller. Är riktigt fascinerad av hur de kan ändra form under dygnet [ATTACH=CONFIG]86023[/ATTACH]Har ni fler bilder på era korallers förändringar så vill jag se E de en rörkorall i bakgrunden? I vilket fall så e den sjukt snygg !! Citera
DaTrucka Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 E de en rörkorall i bakgrunden? I vilket fall så e den sjukt snygg !!Om det är "fjädrarna" du syftar på så är det en rörmask. Citera
Oliver Postat 26 november 2012 Författare Postat 26 november 2012 Jepp, rörmask. Har dock andra tvåfärgade/randiga rörmaskar som jag själv anser vackrare =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.