Gå till innehåll

Efterlyser person som haft med tidningen Annularis att göra


wrang

Rekommenderade inlägg

Hejsan.

Jag undrar nu om det är någon som vet vart man kan få tag på den/de personer som gjorde den svenska tidningen Annularis.

Hittade mina tidningar och några intressanta artiklar och undrar nu om det är intressant för er att jag kan lägga in dessa artiklar på sidan?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okey låter bra detta. Allt kanske inte stämmer mot idag men ändå var det intressant läsning tycker jag.

Tar säkert massa tid då man får skriva in allt igen från papper till datorn.

Blir det så att jag använder detta så klart att jag hänvisar till artikeln + skribent + år + nummer

Har ni nummer liggande efter 1999 som var sissta året för mig i brevlådan så skulle det vara intressant att få/köpa dessa.

Synd att den las ner med det är nog som alla tidningar. Ideelt arbete men ingen kommer med artiklar å man blir "tvungen" att lägga ner den

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på att skriver om diverse grunder. Det jag samlat på mig av kunskap genom olika fora/böcker för att hjälpa andra nybörjare. Det är dock ganska grundläggande, och jag tror att det finns en del liknande artiklar här på SG.

Jag gillar dock att skriva och är ganska bra på att uttrycka mig, så vart efter tiden går blir det säkert lite annat jag skriver. Jag hade tänkt lägga upp en egen hemsida, men det kan ju lika gärna vara här på SG eller på båda.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Jag slängde alla mina gamla Annularis I GÅR. Tycker inte dom tillför något nytt. Dom var ju från stenålder. Det jag vore intresserad av utlänska artiklar som är översatta till svenska och som bara är några år gammla.

En kille i Skövde var med i Annularis och håller fortfarande på med saltvatten. Kommer inte ihåg hans namn. Han kanske ser detta?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag slängde alla mina gamla Annularis I GÅR. Tycker inte dom tillför något nytt. Dom var ju från stenålder. Det jag vore intresserad av utlänska artiklar som är översatta till svenska och som bara är några år gammla.

En kille i Skövde var med i Annularis och håller fortfarande på med saltvatten. Kommer inte ihåg hans namn. Han kanske ser detta?

Okey ja det var bara en fråga igentligen tycker det är kul att bläddra i dom...

Ja sätt igång och översätt artiklar!

Skicka dom sedan till admin@saltvattensguiden.se

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...