hagbard Postat 4 december 2012 Dela Postat 4 december 2012 Har en tunze streamer som jag vill dölja,någon som har nått tips att dölja denna som ser ut som stockholm globe på rutan i mitt lilla?Köpa en back to nature modul och tälja till? ett halvt kokosnöt skal? nån plastburk o limma småsten på? usch vad fult med dessa streampumpar! Tycker ni inte? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
StoffeSwe Postat 4 december 2012 Dela Postat 4 december 2012 Tunze har dekor för att dölja pumparna. http://www.meerwasser-aquaristik.de/onlineshop/catalog/tunze-nanostream-rock-6025250-p-2943.htmlDu skulle alltid kunna använda något sånt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 4 december 2012 Författare Dela Postat 4 december 2012 tack för det!men dekoren kostade mer en pumpen typ?Huga det är dyrt med finish! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 5 december 2012 Dela Postat 5 december 2012 Döljer mina med BTN-moduler och klippskrevor. Och det är skitfult med tekniken synlig! Håller med där.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.