kiwi11 Postat 5 december 2012 Postat 5 december 2012 Jag köpte för ett tag sen små råkor i en påse från min lokala zoohandlare som jag tyckte va kanon!Nu är dom slut där och han har inte hittat fler.. Går det beställa dessa på nätet? Citera
Laggeman Postat 5 december 2012 Postat 5 december 2012 Jag vet att Zoogiganten i Lomma har levande foder typ artemia och någon annan sort. Citera
kiwi11 Postat 6 december 2012 Författare Postat 6 december 2012 Det är räkor jag letar efter Typ 2cm stora kanske Citera
Bygert Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Menar du levande eller fryst? Av fryst finns krill och gammarus i ungefär den storlek du är ute efter, det finns hos grossist och skall gå att beställa. Det kan vara mysis du är ute efter, det ser just ut som små räkor. Det brukar också finnas hos grossist men av nån anledning har de visst varit slut nu. Ibland går det att fånga mängder själv och frysa in men det kräver att man är på rätt plats vid rätt tidpunkt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.