jonte_j Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 Var och köpte en grön stilig sinularia på zg idag och när jag skulle stoppa ner den var det nått som stack mig i fingret. Det gjorde sjukt jävla ont. Men jag såg inget som har kunnat åsamka mig denna smärtan. Det satt vita taggar i fingret och jag har spolat i varmt vatten. Vad ska jag hålla utkik efter för symptom? Kan det vara nått farligt? Har ju hört om skräckexempel.Skickad från min iPad med Tapatalk HD Citera
Vandal Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 Låter som om du hade en fireworm i närheten... Eventuellt kan en blivit klämd mot korallen och lämnat sina hår på den... Citera
Vandal Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 Kliar och sticks ett tag, men inget farligt... Taggarna går få bort med silvertejp... Citera
jonte_j Postat 13 december 2012 Författare Postat 13 december 2012 Skickad från min iPad med Tapatalk HD Citera
hagbard Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 Känner mig väldigt spontan idag..har nämt ordet i 3 inlägg idag..Så rent spontant!.Varför använder man inte handskar? Varför ska man kladda med bara händer i ett akvarium som man vet eller kan finnas farliga djur i? Citera
DaTrucka Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 Borstmask är mitt tips med.En låda kirurghandkar (utan pulver) är en kalas grej att ha intill karet. Dom skyddar åtminstone lite, både från stick och bös från händerna. Citera
jonte_j Postat 14 december 2012 Författare Postat 14 december 2012 brukar använda tjocka diskhadskar men har slarvat lite på sistone. Är huvet dumt får kroppen lida. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.