StefanB Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Jag har en Euphyllia som släpper ut bruna trådar slem ifrån sig vad e det som är fel..?.den har börjat dra ihop sig nu oxå.Vad gör jag? Citera
Bläckfisken Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Den släpper förmodligen skit, bara att avvakta, den är nog tillbaka i sitt esse till kvällen. Citera
Guest Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Antagligen som föregående eller så har något kommit imot den och den blivit sur. Citera
maxan Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Kan uppstå ibland när man rört runt eller förändrat något... Avvakta som tidigare skribenter föreslog.. Dessa koraller är enligt min erfarenhet väldigt tåliga... Citera
NiXoN Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Normalt utbyte av gamla symbiosalger skulle jag säga, dom släps ut i långa tunna trådar.LPS kan få såna ryck ibland men dom brukar återkomma starkare därefter...//NiXoN Citera
Hawkmoon Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Var släpper den trådar? är det från utsidan på huvudet? se upp så det inte är Brown Jelly Disease du har råkat ut för. Citera
StefanB Postat 19 december 2012 Författare Postat 19 december 2012 Den släpper brunt slem från munnen mitt uppe på korallen (eller vad man nu kallar de).men innan jag stack till jobb kolla jag till den då såg den ut att må bra. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.