patrikk Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Jag var i helgen på DjurMagazinet i Lödde för att se vad de hade för saker. Sist jag var där så hade de inte saltvatten så det var ett tag sen.Jag förväntade mig något i stil med andra butiker som hade börjar med saltvatten och hade det som en mindre del av deras sortiment ( vilket inte brukar imponera direkt).I alla fall så jag blev glatt överraskad och hur fräscha och rena karen var och hur aktiva fiskarna var och hur alla karen var inredda. Jämför man med en av deras konkurrenter så hade du inte lika mycket men de hade ett väldigt bra och varierat fiskbestånd samt en del koraller. Så Jag ville bara +1 för att vi verkar ha fått ytterligare en bra handlare inom salt vilket är jätte kul.Prismässigt så var det som man kunde förvänta sig vissa saker var billigare än konkurrenterna och andra dyrare och det är väl så det ska vara. Citera
Holm-Alexander Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Arken zoo på svågertorp ska starta upp sin salt avdelning igen också. Citera
patrikk Postat 19 december 2012 Författare Postat 19 december 2012 jasså! det var ju bra när ska de starta upp den ? Citera
Holm-Alexander Postat 23 januari 2013 Postat 23 januari 2013 Slutet på februari ska det vara igång vad dom sagt till mig iaf.Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Citera
patrikk Postat 23 januari 2013 Författare Postat 23 januari 2013 Jag fick höra mars april när jag var där i frågade en av tjejernaSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Holm-Alexander Postat 23 januari 2013 Postat 23 januari 2013 Jag ringde dit för 2 dagar sedan och frågade och då sa dom slutet på februari. Men dom har kanske egentligen ingen aning alls.Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.