Olle Postat 28 december 2012 Postat 28 december 2012 Hej,Satt å kolla på akvariet (Som vanligt och alldeles för länge Enl. sambon) Då ser jag plötsligt hur ena Turbon skickar ut et rör och börjar spruta ut någon vit vätska. vad kan det ha varit???? Citera
Olle Postat 28 december 2012 Författare Postat 28 december 2012 Troligen ägg eller spermier.Kanske kan vara så man får väll se om det händer något mer Citera
dahlgren Postat 28 december 2012 Postat 28 december 2012 Kanske kan vara så man får väll se om det händer något merDet har jag sett en av mina göra en gång också! Fast jag trodde han var lös i magen Citera
Olle Postat 28 december 2012 Författare Postat 28 december 2012 Det har jag sett en av mina göra en gång också! Fast jag trodde han var lös i magenJa jag trodde något åt det hållet med. Men med tanke på hur lata dom är och inte gör sitt jobb som dom ska så borde dom inte ha så mycke i magen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.