röris Postat 10 januari 2013 Postat 10 januari 2013 hej får väl också skriva en rad kom hem från hurugada i måndags passade på och ta dyksert......så man kan kolla riktigt noga på allt där nereskulle vilja att rekomendera colona divers till allt från snorkling till dyk......kanonfolk har dom har badat med allt från bra stora drakfiskar....bor under deras brygga till att plaska i 40 min med en delfin.......var någon halvmeter ifrån den som närmastså man har plockat hem lite inspiration......skall bara ha en kamera nästa gångmichael Citera
Tribiani Postat 10 januari 2013 Författare Postat 10 januari 2013 Det låter riktigt härligt . Vi snorklade bara men man ser ju mycket ändå.Hur varmt var det i vattnet nu i januari?Mvh Tribiani / Daniel Citera
röris Postat 13 januari 2013 Postat 13 januari 2013 det var helt ok (enligt Mia så var det kallast på många år när vi var nere) tror det låg på runt 22 g e ju vinter där nere runt jul.....skulle också vilja ha vinter på de viset här gillar inte när de e kallt skall se om jag får med mig några bilder när vi drar i feburari........skall till sharm och tror de e ok tom vid hotellet där micke Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.