xxxperxxx Postat 11 januari 2013 Postat 11 januari 2013 Sökte runt, men hittade inget matnyttigt.I Nov/Dec numret av "Coral" visas ett SPS-akvarium (med liten berättelse om, och fullständig info) som kör 18kg "miracle mud". Det var en hel del snack om denna "lera" för massa år sen, om hur bra det skulle vara. Men sen blev det ganska tyst om det (?). Uppenbarligen kör folk fortfarande det, så varför försvann snacket om det? Som nämnts i nån tråd där det kort avhandlades, borde det ju ha slagit igenom nu om det var så himla bra. Någon som vet nåt om detta? Var det bra el dåligt, el kanske varken eller? Vet inte med mig att jag sett några akvarier i Sverige som kört med detta. Citera
wrang Postat 11 januari 2013 Postat 11 januari 2013 Kruxet för mig få jag skulle ha att det var bäst före datum å ingen svensk handlare hade det då.Var lika fascinerad av det karet du skrev om i coral tidningen Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
xxxperxxx Postat 11 januari 2013 Författare Postat 11 januari 2013 Men är det samma hets/"buzz" om det nu för tiden? Inte sett så mkt om det... Citera
acuario Postat 16 april 2015 Postat 16 april 2015 Funderar att testa faktiskt. Håller på och läser på Citera
Dykaren Postat 16 april 2015 Postat 16 april 2015 Jag har sålt en del så det bör finnas lite folk med erfarenheter iaf. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.