jimmy Postat 11 januari 2013 Postat 11 januari 2013 Har ett par kanaler lediga i min doserpump så vad ska man använda dom till.Jag vill inte joxa med väs just nu så ingen vodka eller liknande.Men kanske nån korallmat eller något annat kul.Kom med förslag. Citera
Bläckfisken Postat 12 januari 2013 Postat 12 januari 2013 För att ta vatten ur akvariet när salthalten stiger av ballingen, om du kör med det. Citera
jimmy Postat 12 januari 2013 Författare Postat 12 januari 2013 Nja har inte direkt märkt att den stiger nått vidare.Så det kan jag justera vid vattenbytena.Funderar på om det fanns nån bra korallfoder i flytande form som man kan dosera ut om nätterna. Citera
DaTrucka Postat 12 januari 2013 Postat 12 januari 2013 mnjo.Dom flesta flytande korallfoder ska väl hållas kylda annars blir dom dåliga, har jag fått lära mig iaf. Citera
akutmottagning Postat 12 januari 2013 Postat 12 januari 2013 lite svårt att ge dig förslag när man inte vet din inriktning. k- balance. aminosyror. phols extra. b-balance phytoplankton finns massor Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.