lollsanlol Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Hej. Jag har dessa två skummare, ett köp som är det där klassiska att man köper fast vet egentligen inte vad det är för att man är nybörjare och måste ha sakerna... suck.. jaja dessa två har jag haft nu ett tag.200 liters kar, vilken? någon som vet nåt om dessa bara av bilden? kartoneng tillhör den vänstra skummaren. Tack å bock thohej Citera
HerrLarsson Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Skummaren till vänster ser ut att vara en Aqua medic turboflotor 500. Den har såvitt jag förstått fått ganska bra reviews och funkar säkert bra i ditt kar. Vad gäller den andra skummaren har jag ingen aning om vad detta är för någon, men eftersom du ändå har båda kan du lika gärna testa båda och se vilken som passar dig bäst. Citera
Liljegren87 Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Tycker den till höger ser ut som en rsm 130 original skummare. Citera
Petter N Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Den högra ser ut som orginalskummaren till RSM130. Hade en sådan ett tag i mitt förra akvarium, men bytte snabbt ut den, då den låter väldigt mycket. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.