siffran7 Postat 21 januari 2013 Författare Postat 21 januari 2013 en fråga till om någon pallar svara har sätt att många har mycket lila i sinna akvarium jag har t 5 rör & med led är det något som kommer av sig själv eller måste man ha bättre ljus ???akvariet har varit i gång ca 3 månader mvh peter Citera
siffran7 Postat 21 januari 2013 Författare Postat 21 januari 2013 i dag har en del nya koraller kommit ut trevligt Citera
Guest Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Helt impad på dina petrochromis haft sådana surisar med i 5-6 år men ej längre Dasset säger jag bara. Sitter du och vilskiter nej nej jag kolla karet. Men va det lucktar här inne jaja va tvungen och fixa med skummaren. Den lucktar väl inte så illa jo just idag så heheheTänk bara på en sak Sps gillar ju låga näringsvärden och mjuka litea högre så du medlar där så får du ut det bästa:) jäkligt fint kar ang fisk så finns det rolig saltfisk med hehe. Tex Odonus niger som är snäll mot koraller men har ett jäkla kul ............ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.