jens karlskrona Postat 11 juni 2005 Postat 11 juni 2005 Jag har sett det där vilda, sjuka i blicken på min lilla svärmor så fort hon råkat snegla på akvariet hemma när hon varit på besök så idag la jag in nådastöten!!! Hon & svärfar skulle bege dig till Lomma för att besöka släkt så jag sa givetvis till dom att besöka Zoogiganten. plötsligt ringde hon och skrek, knappt ute genom zoo-dörren att -JAG SKA BLI SALTVATTENSAKVARIST!!! Så nu ska jag limma om en gammal 150l helglasburk och försöka skaka fram lite gammal utrustning och ett par kg böcker. Svärfar blir väl inte så nöjd när han inser att hon kommer o ruinera honom, och min Malin menade på att det räcker med en fisk-galning i familjen. Men jag tror jag talar för alla här när jag säger att DET SKITER JAG I. Svärmor rules!!!!!!!! Citera
Schull Postat 11 juni 2005 Postat 11 juni 2005 Jag har sett det där vilda, sjuka i blicken på min lilla svärmor så fort hon råkat snegla på akvariet hemma när hon varit på besök så idag la jag in nådastöten!!! Hon & svärfar skulle bege dig till Lomma för att besöka släkt så jag sa givetvis till dom att besöka Zoogiganten. plötsligt ringde hon och skrek, knappt ute genom zoo-dörren att -JAG SKA BLI SALTVATTENSAKVARIST!!! Så nu ska jag limma om en gammal 150l helglasburk och försöka skaka fram lite gammal utrustning och ett par kg böcker. Svärfar blir väl inte så nöjd när han inser att hon kommer o ruinera honom, och min Malin menade på att det räcker med en fisk-galning i familjen. Men jag tror jag talar för alla här när jag säger att DET SKITER JAG I. Svärmor rules!!!!!!!!Jaha! Vad ska man säga? sjyst svärmor!! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.