Andreas N Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Snyggt akvarie du köpt dig! lycka till med allt. Tänk på att försöka få igång en bra bakterie flora omg och ha koll på ditt nitrat och fosfat värde så inte det skjuter i höjden. Citera
Petter N Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Står att man ska låta blandningen stå tills vattnet är klart i det övre skiktet, hur lång tid ska det ta egentligen?Samt hur mycket belysning / tid tycker ni jag ska ha?Har 8x54w t5Om det är kalkvattnet du menar, så brukar jag blanda det på kvällen och låta det stå över natten. Citera
Liljegren87 Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Jag skulle prata med Adde om vad du kan göra åt fisken då han fick den av mig då den inte mådde bra och hade samma symptom som du beskriver. Han fick den att bli normal igen och må bra. Citera
Kiwi Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 har för mig att han hafe den i sumpen så den fick vara ifred och återhämta sig ordentligt. matade ganska ofta med. Skickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.