Lunka Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 När jag idag kollade till mitt kar när jag kom hem från jobbet så såg allt tråkigt ut, allmänt hängigt akvarium. Insåg sen att min vortech lagt av så att endast returpumpen cirkulerade (1000l/h) nu blinkar min pump rött och jag har googlar omkring och hittade en guide som visa hur man kunde få igång den igen med lite tur genom att trycka i en viss ordning på kontrollen men det funkar inte i mitt fall. Och den gröna lampan på nätadaptern blinkar grönt när jag försöker slå på pumpen. Kan det vara nätdelen som pajat eller måste jag köpa en ny kontroll? Ngn som haft liknande problem?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 När jag idag kollade till mitt kar när jag kom hem från jobbet så såg allt tråkigt ut, allmänt hängigt akvarium. Insåg sen att min vortech lagt av så att endast returpumpen cirkulerade (1000l/h) nu blinkar min pump rött och jag har googlar omkring och hittade en guide som visa hur man kunde få igång den igen med lite tur genom att trycka i en viss ordning på kontrollen men det funkar inte i mitt fall. Och den gröna lampan på nätadaptern blinkar grönt när jag försöker slå på pumpen. Kan det vara nätdelen som pajat eller måste jag köpa en ny kontroll? Ngn som haft liknande problem?Sent from my iPhone using TapatalkDu har ingen möjlighet att testa hos någon annan som har en mp40 ? Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Lunka Postat 28 januari 2013 Författare Postat 28 januari 2013 Känner ingen som har en. Eventuellt att jag vet en som har en mp10 men han har nyare styrning än vad jag har men den kanske passar ändå. Om det nu skulle vara styrningen som är kass, går det då att byta till den nya styrningen? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
mickosch Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Gå in på ecotechs sida och fråga. Dom kommer hjälpa dig./Micke Citera
_Manne_ Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Känner ingen som har en. Eventuellt att jag vet en som har en mp10 men han har nyare styrning än vad jag har men den kanske passar ändå. Om det nu skulle vara styrningen som är kass, går det då att byta till den nya styrningen? Sent from my iPhone using TapatalkDen "vita" styrningen passar på båda pumparna har jag för mig. Så det ska inte vara några problem.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.