slarvid Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 På rutan i mitt kar sitter typ 4 små vita prickar med typ massa ben runt om. Ser ut som små spindlar typ! Vad är det? Citera
slarvid Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Ganska många såna och några små som typ springer på glaset? Citera
slarvid Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Vad är det? Kan de va snigelbebisar? Citera
slarvid Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Oki. Bra eller dåligt? Vart kommer dom ifrån? Ls? Citera
slarvid Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Bra! Skönt, höll på få panik med min murphys lag tur! Vad gör dom då? Blir dom större eller är det bara små kryp hela livet? Citera
HumAnyt Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Det finns alltid nåt som äter upp dom bl.a. Kan man ha en madarin som gillar dom. Men du har för litet kar för en. Vad jag vet så är dom alltid små. Har mängder i min sump när man tittar noga. Citera
slarvid Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Bra! Skönt, höll på få panik med min murphys lag tur! Vad gör dom då? Blir dom större eller är det bara små kryp hela livet? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.