Laggeman Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Tja gott folk.Är det någon som sett Percula-clowner, Amphiprion perideraion, Salarias ramosus, musslor eller mini maxi anemoner inne i någon butik i Södra/sydvästra Skåne de senaste dagarna?Tänker mig typ runt Trelleborg/Malmö/Lund/Löddeköpinge/Landskrona ungefär.Den andra clownfisken jag är ute efter ska vara orange/gul, inte rosa. Länkad bild: Citera
Laggeman Postat 6 februari 2013 Författare Postat 6 februari 2013 Kan tillägga att jag även söker Gramma av olika slag, så som G. loreto, G. melacara och G. brasiliensis. Citera
MickeP Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Djurmagazinet i Lödde har några musslor inne, så sent som igår iaf. Några små i 500-kronorsklassen och en stor för någonstans runt 1800 kr vill jag minnas. Citera
_Manne_ Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 Kristianstad zoologiska hade ett skunkpar inne senare jag var där.Musslor också..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
MattiasN Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 såg ett flertal G Loreto i lödde i lördags, de låg dock på runt 500 har jag för mig....Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2 Citera
jimmy Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 Stig har clownerna som du länkade. lite utanför ditt omr men kan vara värt en liten resa Citera
Laggeman Postat 7 februari 2013 Författare Postat 7 februari 2013 Tack, men det blir lite för bra. Iaf i nuläget då jag inte har något ärende i den riktningen ändå, men framåt sommaren då vi tar en semester på Öland så finns det tillfälle. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.