mamadubba Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Någon som vet var man hittar uttagslister med separata brytare för varje uttag? Har sett bilder på sådana här på forumet men hittar inga att köpa nånstans. Citera
NiXoN Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Beställde mina från Conrad.seInte så billigt men mycket praktiskt, helt klart ett bra köp såhär i efterhand sett...//NiXoN Citera
Vandal Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 köpte min i tyskland... där finns sånt på alla elaffärer, här är det nästintill omöjligt att hitta... Citera
mamadubba Postat 24 februari 2013 Författare Postat 24 februari 2013 Tack!Conrad.se under "julbelysning - julkrubba", inte första stället man kollar på Mediamarkt låter ju bra, ligger på gångavstånd. Ska åka dit och kolla. Citera
impajimpa Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Jag köpte list med 3 brytare och 2 uttag på varje på Hornbach. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.