Laggeman Postat 31 maj 2013 Postat 31 maj 2013 Sist jag var på den lokala affären tog de 350kr för en Mandarin, så det skiljer inte extremt mycket kan jag tycka. Moorish köpte jag själv för 495 har jag för mig, men visst kan det skilja i pris från butik till butik.Priserna du listat, är de i danska eller svenska kronor? Citera
Svahn Postat 31 maj 2013 Författare Postat 31 maj 2013 Priserna du listat, är de i danska eller svenska kronor?Danska Citera
Svahn Postat 1 juni 2013 Författare Postat 1 juni 2013 http://m.youtube.com/#/watch?v=OSVdIXOXReU Morish som äter pellets. Citera
salar Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Det undrar jag också?Jag har sett Morish för 1200kr, mandariner 400-500 mm[/Qtror att billigare priser skulle sprida denna hobby till fler personerHåller med att hobbbyn skulle bli större och växa mycket om inte våra butiker va så dyra.Det är ju sjukt att en fisk ska kosta flera hundra kronor för att någon har badat och fångat fisken och sedan skickat den i en påse till Sverige.Patrik Citera
sansan Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Ser fint ut!Jag köpte min MI från samma ställe. Han verkar ha hittat ett bra ställe att ta dem från eftersom flera överlever :-) Citera
Heske Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Har inköpen kommit till rätta än? Säg gärna till om du ska fragga "den där håriga" i framtiden, flickvännen gillade den Citera
Svahn Postat 9 juni 2013 Författare Postat 9 juni 2013 Har inköpen kommit till rätta än? Säg gärna till om du ska fragga "den där håriga" i framtiden, flickvännen gillade den Än så länge ser de tråkiga ut.... Citera
Heske Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Mmm, mina inköp strålar inte heller av lycka just nu.... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.