Olle Postat 12 mars 2013 Dela Postat 12 mars 2013 Köpte den här annemonen i går. Och glömde naturligtvis vad det var för sort. Men den e som ett flöte som far omkring i hela burken.Nu fick jag klämma fast den mellan några stenar så den sitter kvar. Har försökt på Reeflex men hittar den inte Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 12 mars 2013 Dela Postat 12 mars 2013 Ser ut som en BTA Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Olle Postat 12 mars 2013 Författare Dela Postat 12 mars 2013 Ser ut som en BTAJa de kanske e en sådan. Men jag har en sådan i burken men den är tyngre och har liksom "mun" som den kan suga fast sej med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 12 mars 2013 Dela Postat 12 mars 2013 Heteractis magnifica? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Olle Postat 12 mars 2013 Författare Dela Postat 12 mars 2013 Heteractis magnifica?Ja en sådan ere nog. Tack då kan jag läsa på lite om den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.