Skafar Postat 19 mars 2013 Dela Postat 19 mars 2013 HejSom nybliven saltvattenkarägare har vi nu investerat i vår första fisk (efter 17 dagar). Jewelled Blenny (Prinsen) är den absolut roligaste fisk vi haft. Jag har haft sötvattensakvarium under ca 20 år av mitt liv och nu på senare dar så lät jag äntligen drömmen om saltvattensakvarium gå i uppfyllelse! Vi har ett Red Sea 250 liter som nu varit igång i 35 dagar. Flera fiskar och koraller har införskaffats sedan Prinsen. Återkommer kanske med frågor angående det framöver.Mvh //Micke & Gunilla Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 19 mars 2013 Dela Postat 19 mars 2013 Investering, du får hobbyn att låta så ekonomisk försvarbar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Piraterna Postat 19 mars 2013 Dela Postat 19 mars 2013 Klart den är ekonomiskt försvarbar, jag jämför en kvart framflör akvariet med en timme hos psykolog. Tänk vad mycket pengar vi har sparat ;P Fast å andra sidan hade jag inte skaffat barnen så hade de ju inte heller drivit mig till vansinne. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
StefanL Postat 19 mars 2013 Dela Postat 19 mars 2013 Tror din bild är på en Salaris, skoj fisk äter den ordentligt?, min dog efter en månad eftersom jag inte fick den att äta mer än alger på rutan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.