kiwi11 Postat 19 mars 2013 Dela Postat 19 mars 2013 Är lite nyfiken, vilka mer än tunza 9002 passar i rsm130 karen utan att man behöver göra någon större mod?Har sett någon på forumet använda någon annan men hittar inte tråden! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 19 mars 2013 Dela Postat 19 mars 2013 Tror det finns en bubble magus nac som passa, men skummarkoppen sticker upp ur locket. Sen tror jag koralia nano får plats. Det finns också en skummare till yasha nano som borde få plats. Aqua c skummarna tror jag att man kan modda om man är lite händig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kiwi11 Postat 19 mars 2013 Författare Dela Postat 19 mars 2013 Aqua Medic Turboflotor 500 verkar också passa. amerikanerna verkar vara nöjdast med denna + media rackHmm.. Har ju tunze 9002 men inte satt ner den, är väldigt skeptisk till denna lilla "Leksak" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas84 Postat 20 mars 2013 Dela Postat 20 mars 2013 Tunze 9004 borde fungera jag själv använder en sån i mitt jad. Man får bara tänka på att den tar vatten från ytan och släpper ut på undersidan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kiwi11 Postat 20 mars 2013 Författare Dela Postat 20 mars 2013 Sumpen är knappt 9cm bred, minns inte vad 9004an är!mätte den när jag var hos stig sist, men har inte kvar telefonen som jag skrev ner allt i Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas84 Postat 20 mars 2013 Dela Postat 20 mars 2013 Ok då är den nog för stor tror den är 110 mm. mvhHydor slim skim har ju små fina skummare också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.