Postat 30 september 201311 år Författare Men ska dit en till ramp så fort jag kan Sent from my iPhone using Tapatalk!
Postat 10 oktober 201311 år Författare Nya fisken köpt från lionofmarly. Sent from my iPhone using Tapatalk!
Postat 10 oktober 201311 år Snygg fisk MatteGick det bra att få upp den nu ?Det kanske börjar bli tomt hos Erik En mycket fin fisk, sköt om den nu.
Postat 20 november 201311 år Författare Sådär ja! Nu är alla lister uppe på karet. Så nu är den äntligen klar!! Vad jag hatar lister... Samt lite nya invånare:) Både rörmasken och putsarfisken. Sent from my iPhone using Tapatalk!
Postat 21 november 201311 år Snyggt! Funkar det bra med tuka-stimmet? En favoritfisk men jag har aldrig provat några själv. Har hört att de kan vara lite svåra.
Postat 22 november 201311 år Författare Tula stimmet funkade bra tills jag åkte iväg en lite längre bit. Så nu är det tyvärr bara 4 kvar. Och dom äter allt. Och slåss med kirurgerna och kejsaren om maten... Alltid först framme och ställer till med problem. Sent from my iPhone using Tapatalk!
Postat 23 november 201311 år Författare Annars skulle jag nog inte få ha kvar den xD den tar ju ganska mkt plats^^ Sent from my iPhone using Tapatalk!
Postat 28 februari 201411 år Författare överdelen är är ett hyllplan, sen bakom sitter det en 45*45 regel. och så har jag bara satt det runt som en ram :)och framdelen kan man lossa med två beslag om du förstår ?
Postat 28 februari 201411 år Skulle ljuga om jag sa att jag förstod helt.. bra blev det iallafall, så skulle vilja bygga lika till mitt nästa akvarium. Du har inga bilder på bygget och hur det är fäst? Ligger reglar mot glaset? Mvh
Postat 28 februari 201411 år Författare Skulle ljuga om jag sa att jag förstod helt.. bra blev det iallafall, så skulle vilja bygga lika till mitt nästa akvarium. Du har inga bilder på bygget och hur det är fäst? Ligger reglar mot glaset? MvhKan ta en bild när jag har laddat mobilen
Postat 12 mars 201411 år Vilken häftig rörmask! Var fick du tag på den? Grattis till ett fint kar. Boman
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.