Wigge Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Hej!jag undrar om jag ska mata mina små ny utväxta huvuden på min Duncanopsammia korall?om jag ska det, vad ska jag då mata med? mysis?/Wigge Citera
_Manne_ Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Jag kör en mix av artemia/mysis/cyklops dvs det mesta fodert som kommer via frysen... En vettig sprutmojäng o du är klar.. Väldigt smidigt.. Min har tio dubblats sen jag skaffade den..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Wigge Postat 3 april 2013 Författare Postat 3 april 2013 jag körde mysis innan, men nu köra jag mysis och krill, men får kanske lägga in lite cyklop också då, kanske 1 kub mysis, halv kub krill och halv kub cyklop, så blir det lite till firrarna också så blir det glada men ska man mata de huvuden som bara är ca 1 cm i diameter också? Citera
Wigge Postat 8 april 2013 Författare Postat 8 april 2013 Jag kör en mix av artemia/mysis/cyklops dvs det mesta fodert som kommer via frysen... En vettig sprutmojäng o du är klar.. Väldigt smidigt.. Min har tio dubblats sen jag skaffade den..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalkmen hur stora bör huvuden vara innan man börjar mata dem? Citera
_Manne_ Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Vet ej faktiskt , i mitt fall så sprutar jag allmänt över hela.. Inte så metodiskt för varje huvud..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Wigge Postat 9 april 2013 Författare Postat 9 april 2013 Jag försöker Mata den 2 ggr i veckan:) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.