Postat 3 april 201312 år Hej!jag undrar om jag ska mata mina små ny utväxta huvuden på min Duncanopsammia korall?om jag ska det, vad ska jag då mata med? mysis?/Wigge
Postat 3 april 201312 år Jag kör en mix av artemia/mysis/cyklops dvs det mesta fodert som kommer via frysen... En vettig sprutmojäng o du är klar.. Väldigt smidigt.. Min har tio dubblats sen jag skaffade den..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 3 april 201312 år Författare jag körde mysis innan, men nu köra jag mysis och krill, men får kanske lägga in lite cyklop också då, kanske 1 kub mysis, halv kub krill och halv kub cyklop, så blir det lite till firrarna också så blir det glada men ska man mata de huvuden som bara är ca 1 cm i diameter också?
Postat 8 april 201312 år Författare Jag kör en mix av artemia/mysis/cyklops dvs det mesta fodert som kommer via frysen... En vettig sprutmojäng o du är klar.. Väldigt smidigt.. Min har tio dubblats sen jag skaffade den..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalkmen hur stora bör huvuden vara innan man börjar mata dem?
Postat 8 april 201312 år Vet ej faktiskt , i mitt fall så sprutar jag allmänt över hela.. Inte så metodiskt för varje huvud..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.