Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Såg en ny pryl i karet idag. Satt och funderade på varför min gröna skiva inte vill bli stor. Såg någon grej som typ påminner om glasros, men ser helt annorlunda ut än mina andra rosor!post-5590-14468929061197_thumb.jpg

post-5590-14468929060664_thumb.jpg

post-5590-14468929060948_thumb.jpg

Postat

Drar den ihop sig snabbt om den får skugga på sig och liknande? Jag tycker det ser ut som en liten rörmask. Dock ganska svårt att se på bilderna.

Postat

Om det är en rörmask så är det en harmlös filtrerare som är bra. Vissa fiskar och andra djur äter dessa maskar så har man otur så blir man av med dem.

Postat
  • Författare

Inte riktigt lik den så bilden. Stängde av de blå ljuset för att ta ett bättre kort. Då försvann den så en nanosekund typ

Postat
[ATTACH=CONFIG]94364[/ATTACH]

Syns knappt ,

Rörmask , den drar in sin "plym" om du kommer förnärma , ofarlig filtrerare

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat
  • Författare

oki. synd bara att fina stora gröna skivanemon??!!? om den nu heter så verkar rädd för den...

Postat
oki. synd bara att fina stora gröna skivanemon??!!? om den nu heter så verkar rädd för den...

Skivanemonen bryr sig nog inte om rörmasken alls.. Om det är den som syns i nedre delen av fotot, dock ser den blek ut.. , mina skivanemoner som kommer förmycket i skugga tappar färgen på det sättet.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat
  • Författare

den är inte med på bilden. den bleka du ser vet jag inte riktigt. Satt en stor blå där som hoppade ner från hyllan och lämnade kvar lite klumpar typ. en är liten och blå och en typ transparant

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.