Gå till innehåll

Tomatclown


Rekommenderade inlägg

Hejsan har en fråga angående min clown som jag tror är sjuk, hon har blivit slö och äter inget just nu. Har inga mätningar på värden förutom saltet men alla andra mår bra och hon har precis lagt ägg. Den andra clownen är pigg och äter som den ska likt alla dom andra så nu tänka jag höra om det fanns några idéer?. Inväntar svar från min lokala affär oxå om idéer om vad de är. Förstår att det kanske är svårt att svara utom alla mätningar men jag byter rätt mkt vatten varje gång så det har inte behövts. Förstår oxå att det kan vara ålder då hon säkert har några år på nacken.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej dom började för nån månad el två sen men efter första gången så har dom gjort det konstant direkt efter dom har kläckts. Så det har nästan alltid funnits ägg. Hon har vart mkt aggressiv kan ja säga så man blir orolig när hon ligger i anemonen och inte äter. Simmar ibland och jagar dom andra men inte alls lika mkt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tänkte berätta hur det ser ut nu och clownen verkar vara på bättringsvägen. Det ända jag gjorde var ett extra stort vattenbyte och köpte nytt fryst foder till dom vilket ökade aptiten mer o mer. Hon äter inte hundra än men ser mkt piggare ut, så nu känns allt bra med henne.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...