Olle Postat 23 april 2013 Dela Postat 23 april 2013 Möblerade om i burken i går. Såg i dag att det va något som breder ut sej över stenen. La dit min Florida Corall i går kväll och i dag har det som breder ut sej fått den å fasna som spindelnät typ. Det är inte slemmigt när man tar på det så det kan inte vara någon svamp. Men det verkar sprida sej snabbt. Det finns bara på den stenen änn så längeBer om ursäkt för dåliga bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 23 april 2013 Dela Postat 23 april 2013 Svamp tycker jag det ser ut som. Har den delen av stenen legat i skugga så är det garanterat svamp och brukar ej gilla starkt ljus och på så sätt försvinna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Olle Postat 24 april 2013 Författare Dela Postat 24 april 2013 Svamp tycker jag det ser ut som. Har den delen av stenen legat i skugga så är det garanterat svamp och brukar ej gilla starkt ljus och på så sätt försvinna.Ja de e det nog. de va bara att den inte va "slemmig" Men det finns väll olika varianter av dom oxå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.