toompa Postat 29 april 2013 Postat 29 april 2013 På mina drivdon till mina leds så står det Dimmable for trailing edge dimmer. Va jag har fattat så ska det vara en helt vanlig dimmer som man sätter på 220V sidan? Eller har jag fel. Citera
Lasse Postat 29 april 2013 Postat 29 april 2013 På mina drivdon till mina leds så står det Dimmable for trailing edge dimmer. Va jag har fattat så ska det vara en helt vanlig dimmer som man sätter på 220V sidan? Eller har jag fel.Kan du ta en bild på anslutningarna till ditt drivdon. Det kan vara så att drivdonet använder vad vi i Sverige kallar PUSH teknikMVH Lasse Citera
toompa Postat 29 april 2013 Författare Postat 29 april 2013 Här kommer en bild. Helst skulle jag vilja ha såna som man kan styra o köra dygn med men dom kostar ju lite mer Dessa har jag fått gratis. Citera
Lasse Postat 29 april 2013 Postat 29 april 2013 Om det bara finns nolla, fas, LED+ och LED- som anslutningar så är det nog på matningen dimningen skall ske - denna skall nog passaMVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.