JNerelius Postat 11 september 2013 Författare Dela Postat 11 september 2013 Mina nya Percula clowner har efter ett halvt dygn hittat min nya Gröna BTA och bosatt sig i den. Så häftigt att se. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JNerelius Postat 11 september 2013 Författare Dela Postat 11 september 2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JNerelius Postat 12 september 2013 Författare Dela Postat 12 september 2013 Mina Percula Clowner har putsat totalt rent på stenen precis över anemonen. Dom beter sig allmänt underligt. Den stora håller på och puttar och biter den lilla i fenorna och nästa sekund borrar båda ner sig i anemonen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JNerelius Postat 5 oktober 2013 Författare Dela Postat 5 oktober 2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JNerelius Postat 9 oktober 2013 Författare Dela Postat 9 oktober 2013 sitter och väntar på lite koraller från Whitecorals som ska komma idag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 9 oktober 2013 Dela Postat 9 oktober 2013 Ringer dom inte innan? Brukar ringa mig 1 timme innan dom levererar!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JNerelius Postat 9 oktober 2013 Författare Dela Postat 9 oktober 2013 Ringer dom inte innan? Brukar ringa mig 1 timme innan dom levererar!!fick samtal från UPS nyss. kommer mellan 13-14 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JNerelius Postat 9 oktober 2013 Författare Dela Postat 9 oktober 2013 Inköpslista :Ultra Zoanthus RadioactiveDiscosoma sp. RedUltra Ricordea florida GreenUltra CatalaphylliaUltra Euphyllia ancora Blue ShineBild kommer när dom kommit sig till rätta i akvariet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JNerelius Postat 9 oktober 2013 Författare Dela Postat 9 oktober 2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JNerelius Postat 9 oktober 2013 Författare Dela Postat 9 oktober 2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.