apelsinjuice Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Jag har tagit över ett nanokar för en vecka sedan och det har poppat upp en massa såna här. De flesta är 0.5-1cm i diameter men ett par större på kanske 3 cm. Vad är det och vad gör man åt det? Citera
Melika Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Om de är bruna och på kvällar kommer bubblor över de betyder du har bra värde i karet men de kommer och utöka sig, de kan tas bort med nåt( stör de med nåt). Det finns medel också som kostar ca 300kr. Citera
Manks Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Är det svamp, snacka med shum här på guiden. han behöver käk till sin Moorish idol! Han bor i huddinge...(https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?54504-Moorish-Idol-matfr%E5gan/page2) Citera
apelsinjuice Postat 12 maj 2013 Författare Postat 12 maj 2013 Om de är bruna och på kvällar kommer bubblor över de betyder du har bra värde i karet men de kommer och utöka sig, de kan tas bort med nåt( stör de med nåt). Det finns medel också som kostar ca 300kr.De är vita och är täckta av små "bubblor" som är något gulaktiga. Jag har lågt mag och calc så bra värden vet jag inte...Skickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.