master Postat 13 maj 2013 Dela Postat 13 maj 2013 Hej jag startade upp mitt kar för ca 2,5 månader sedan. Och då köpte jag väl inkörd levande sten. Och köpte oxå levande sand och bakterie kultur. Och jag har nu ca 50kg levande sten 15 mindre fiskar 3 räkor och en massaSniglar och erimiter. Och 2 anemoner en är ca 20cm stor och den andra är ca 45cm stor. Och jag har nu hafftBra värden sedan uppstart har endast fått lite kisel alger på sanden. Men det som jag tycker är skoj är att mina 3 räkor äter från handen:-)Det är en putsar räka en peppar mints räka och en eld räka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 13 maj 2013 Dela Postat 13 maj 2013 välkommen till salt tresket snyggt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 14 maj 2013 Dela Postat 14 maj 2013 Snyggt!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 14 maj 2013 Dela Postat 14 maj 2013 Snyggt kar och välkommen hit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
master Postat 14 maj 2013 Författare Dela Postat 14 maj 2013 Japp tyckte det var det billigaste alternativet till saltvattens kar fick bygga överdelen och monterade 2 st ljusrampar i taket i hemmabygget 4st T8 lyrör på 12000kelvin styck. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
master Postat 14 maj 2013 Författare Dela Postat 14 maj 2013 Och då är ett lysrör tillför korallerna och sen har jag ett blått lysrör Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.