Rååbert Postat 17 maj 2013 Dela Postat 17 maj 2013 Hej!Jag har en MP10 som jag tycker är för svag. Nu står jag inför ett val. Har fått ett bra pris på en helt ny MP60. Funkar denna för 333 liters? Vet att det är i minsta laget men tänkte om man kan köra den på typ minsta speeden. Köper jag en MP40 så kommer den få jobba i högre fart och därmed låta mer.Och när det är dags för större kar så har man ju en pump som räcker till. Är bara lite rädd för att om jag köper MP60:n att det är för mkt tryck även på dom låga varven att sanden yr runt!vad tror ni ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 17 maj 2013 Dela Postat 17 maj 2013 Jag tror du tappar en stor del av finessen med den pumpens dynamik, om du väljer 60:an till ditt "lilla" kar - lite som att köra en sportbil på tomgång på en rak väg! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rååbert Postat 17 maj 2013 Författare Dela Postat 17 maj 2013 Har du någon 40:a på hyllan hemma ? för en sådan skulle sitta som en smäck! iaf när jag gör en uträkning på Ecotech´s hemsida! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 18 maj 2013 Dela Postat 18 maj 2013 Japp! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rååbert Postat 18 maj 2013 Författare Dela Postat 18 maj 2013 då ses vi senare isfåfall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.