Rååbert Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Hallå jag har en liten fråga. Jag kör med en Razor 160w till mitt kar. Jag undrar om det går att koppla på en Mazarra modul till denna ledramp? eller måste man köpa hela mazarra kittet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Lite osäker hur du menar, men de är inte kompatibla vare sig i programmering eller strömförsörjning....Det du behöver är en Mazarra modul och en nätdel - den inbyggda controllern räcker ganska långt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rååbert Postat 22 maj 2013 Författare Dela Postat 22 maj 2013 Tack för svar det var lite så jag menade , om det fanns någon typ av "sladd " för att para ihop dem. så dem körs på samma nätdel. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.