Guest Gäst Postat 3 januari 2004 Dela Postat 3 januari 2004 Det är ett något ovalt rör har jag sett, inte meningen att blanda mig i..Men Wrang, har du kollat Durso standpipen, alltså den i mitt senaste inlägg?__________________Il be back! Niclas 450L + 110L sump IKS Dator 2x150W MH, Ozon, UV-C, Kalkvatten, Kalreaktor, Nitratfilter mm. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 3 januari 2004 Dela Postat 3 januari 2004 sorry http://zippo.dyndns.org/Bild%20007_2.JPGså ser den ut hela på plats__________________Mvh micke Laugh at your problems; everybody else does. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 3 januari 2004 Dela Postat 3 januari 2004 Ingen fara jappz jag såg denna länk men känns tråkigt som du skrev!? att känns inte kul att sätta sågen i en ny sak för att testa ifall det funkar.Skall börja med att plocka bort det rör jag har idag (Ut) sätta dit ett annat lägre men fortfarande samma höjd totalt, sätta ett T-korse å en 90 graders böj som prinsipen durso bygger på...---------------------------Out of topic.Zippo: hur har du hjort med din DNS??Har reggat samma som du gjort? på NoIP å gjort en fejkad adress. vill köra min webbkamera på samma sätt men får det ej att funka. Vi kan la höras lite mer om detta på mejlen??/C__________________MVH Christian wrang.com Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.