Matthias_H Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Köpte en Sarcophyton i fredags och den har ej slagit ut ännu men igår såg jag att det lossnar ett väldigt tunt genomskinligt skinn är den död ?? Var en liten fragg jag köpte :-) Citera
bjomat Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 HejDe är hur tåliga som helst. Ömsar nog bara skinn. Avvakta så ska du se den "slår ut" inom några dagar. Med vänlig hälsning, Björn Citera
salar Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Man kan säga att den gör som en orm och kryper ur skinnet.Normalt så kommer den att peta ut polyperna efter några dagar men ibland tar det längre tid.En liten jod tillsatts kan vara bra efter en flytt till ett nytt akvarium(pers.erfarenhet)Patrik Citera
Matthias_H Postat 9 juni 2013 Författare Postat 9 juni 2013 Ser faktiskt nu på morgon när jag tänt belysningen och det börjar komma upp lite små polyper på sina ställen.en ser fortfarande ut som en champinjon Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.