Postat 19 juni 201312 år Vart kan man köpa storpack med Ättika?Jag tänkte lägga en massa utrustning i Ättika för rengöring, men detfinns ju bara halvliters flaskor i affären.
Postat 19 juni 201312 år Behöver du verkligen lägga det i koncentrerad ättika? Själv brukar jag spä ut det 1 del ättika till 4-5 vatten och det funkar prima.
Postat 19 juni 201312 år Åk till närmaste färgbutik och köp en burk citronsyra. Kalasbra och den räcker flera år. Kostar kanske 100-150 kr.
Postat 19 juni 201312 år 5-10litersdunkar kan man beställa genom nån kompis som är kock... (finns på menigo, martin olsson och andra matgrossister) jag hade nog bara köpt några småflaskor och blandat i ett par hinkar vatten, lagt ner utrustningen och väntat...
Postat 19 juni 201312 år Författare Behöver du verkligen lägga det i koncentrerad ättika? Själv brukar jag spä ut det 1 del ättika till 4-5 vatten och det funkar prima.Gick ju alldeles utmärkt att späda ut den. :-)TACK!!
Postat 20 juni 201312 år Bara en tanke.....ogräs ättika är väl 15% men vet inte om det är mera saker i än ättika...men ligger väl i 5L dunkar...som sakt bara en tanke någon kanske vet om den är lämplig eller ej /timmpa
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.