Gå till innehåll

onödig tråd ;) bara glad :)


patchi

Rekommenderade inlägg

Så glad att jag började med saltvatten, så mycket roligare och vilka trevliga människor det är på detta forumet :) är väldigt mycket nybörjare men ändå får man så bra svar och tips på allt istället för att bli dumförklarad :) har hälsat på två st här på forumet "ikola" och "eldy" och blivit jättebra bemött och fått fina små koraller :) tyvärr fattar jag inte hur man lägger upp bilder, verkar inte funka från telefonen och mitt andra Internet (trle2 mobilt) är inte så kul att använda ;)

Har lyckats få fast de flesta koraller utom två som krånglar. Ena har rymt flera gånger trots gummisnodd men lyckades fastna själv i en håla men idag satt min eremitkräfta på den och jag såg inte korallen :/ en av de jag fick från eldy var jättefin typ neongrön gräsaktig ;) den var min sjöborre på och saboterade för. Fick flytta den och hoppas dentar sig :) vill lägga upp bilder!

Själva karet är köpt från Shrek förresten :)

Mvh Sofie

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Precis det du beskriver är det som är så kul med denna hobby. Man kan kontakta,i stort sett, vem som helst på forumet och få svar på "dumma" frågor, köpa fraggar, och skapa sig en bekantskapskrets inom sin hobby.

Riktigt rolig trådstart måste jag säga! :-)

//Stefan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...