_Manne_ Postat 28 oktober 2013 Postat 28 oktober 2013 Ah okej! Tack! Så om jag skaffar större så småningom så kanske hon kan få en gubbe? Det har förekommit att vissa leverantörer har klippt fenan så hanen blir en hona synligt sett, den växer ut igen .. Så är fenan utan spets även senare så är det en hona.. Sen när dagen kommer får du stå i butiken o kolla in ett ex men hög fena (tills någon av dom reser fenan dvs) så får du din hane.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
patchi Postat 29 oktober 2013 Författare Postat 29 oktober 2013 Nu har jag fixat en bild där man ser fenorna Citera
patchi Postat 29 oktober 2013 Författare Postat 29 oktober 2013 lägger in några bilder till som jag hittade på datorn. Haha det blir mer bildtråd detta än text.en helhetsbild med blåa ljuset igång Här är lite av de nya knapparna med på bild, taget på kvällen.bild på scapen Citera
gordan_ Postat 29 oktober 2013 Postat 29 oktober 2013 stiligt kar har du lyckat med riktigt bra Citera
ikola Postat 29 oktober 2013 Postat 29 oktober 2013 Ser bra ut.Har du varit in till vår lokale handlare nyss ?Finns en hel del intressant där nu Citera
patchi Postat 29 oktober 2013 Författare Postat 29 oktober 2013 Tack tack conny, nej sist jag var inne där så höll han på fixa iordning ett stort korallkar såg det ut som, är det fyllt nu? såg att han skrivit att det fanns eyphyllia mm att köpa nu i blocketannonsen. skoj om det blir lite bättre utbud, hojta gärna till om ni ska dit nån dag kan jag göra sällskap Citera
Edward Postat 29 oktober 2013 Postat 29 oktober 2013 Jag var där i helgen, samt idag det är värt en tur om man säger så. Citera
patchi Postat 29 oktober 2013 Författare Postat 29 oktober 2013 Okej får väl ta en tur dit imorgon då har ledigt denna vecka från skolan. Syns man pluggar och är fattig bara Haha har redan shoppat lite mer än ja skulle pojkvännen tycker jag är hopplös, följde ju med en vän till Stockholm och passade på besöka triton o då kom ju mandarinen med hem och en bit flakmontipora o en eldräka. Sen beställde jag prylar från pwss med lite onda blickar som följd, men det var ju grejer som måste has Citera
patchi Postat 30 oktober 2013 Författare Postat 30 oktober 2013 Den här blev inköpt på amazon idag vad mycket fint det fanns där nu äntligen! Citera
Edward Postat 30 oktober 2013 Postat 30 oktober 2013 Bra val, jag dregglade länge över den själv Citera
patchi Postat 30 oktober 2013 Författare Postat 30 oktober 2013 Ja jag fastnade för den vad kul att han satsar lite mer på fina koraller . Får man snart kika på ditt förresten? Citera
patchi Postat 30 oktober 2013 Författare Postat 30 oktober 2013 Minns dock inte vad den hette... Citera
Edward Postat 30 oktober 2013 Postat 30 oktober 2013 Ja jag fastnade för den vad kul att han satsar lite mer på fina koraller . Får man snart kika på ditt förresten?absolut ut du är välkommen, säg bara till vilken dag som skulle passa. Citera
patchi Postat 30 oktober 2013 Författare Postat 30 oktober 2013 är ledig varje dag nu fram till måndag, så de beror mest på dig hur du är ledig o hemma? Citera
patrikk Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Det ser fint ut. Blev lite förvånad att du hade en goby och en mandarin tillsammans jag trodde de skulle konkurrera om alla hålor i LS. Har själv två watchman gobies. Och hade velat ha två mandariner. Har du haft några problem med dem ?Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Citera
patchi Postat 23 november 2013 Författare Postat 23 november 2013 Tack gobyn hatar mandarinen men den hatar iofs alla fiskar men det funkar. Mandarinen befinner sig överallt i grottor på höjden och gobyn bara längs botten. Jag har ju mycket sten och grottor byggt på höjden så mandarinen har tagit ett annat våningsplan bara Citera
Edward Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Har mandarinen börjat lägga på sig lite hull eller är den fortfarande smal? Citera
patchi Postat 23 november 2013 Författare Postat 23 november 2013 Nej den är smal än :/ kläcker Artemia men vet inte om den äter nått av det. De andra fiskarna älskar det. Den visar noll intresse för mat. Men pigg är den. Är orolig den inte ska överleva. Jag ser ju massa kryp i stenen men den verkar inte få tag i dem.. Citera
patchi Postat 23 november 2013 Författare Postat 23 november 2013 Har skaffat två bangaier också glömt skriva det. De äter för fullt iallafsll. Citera
patchi Postat 23 november 2013 Författare Postat 23 november 2013 Korallerna växer det som växt mest är rhodsctis och stjärnpolyper, om nån vill ha så finns det två olika rhodactis och tre sorters gröna stjärnpolyper Citera
patchi Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Nu blir det snart akvariebyte har bokat ett akvastabil 375 liter så det blir lite mera yta kommer sakna utseendet på detta för jag gillar det verkligen men jag vill ha lite större! Citera
maciek Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 kan du skicka skummare till malmö mvh andrei 0736677505 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.