nikosmaximus Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Hej! jag köpte detta skummare och jag fick igång den men jag tror att rören jag skärde är för kort, då det rinner lite vatten och det kommer upp till där skummen ska komma ut nån som har tips på vad man gör? skulle vara tacksam. http://www.zoo.se/private/produkter/akvaristik/saltvattensteknik/skummare/dnw150-reef-octopus-pahangskummare.html Citera
ormet Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 Står den i en sump? i hur högt vatten?Varför köper du en sån krånglig recirkulerande antik sak? Jag tycker den är för liten för ditt akvarium med. Citera
Blåbert Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 Ja det var ju en hygglig budget till en modernare konstruktion annars. Citera
nikosmaximus Postat 2 juli 2013 Författare Postat 2 juli 2013 nej den är utanför sumpen! den är för 800l akvarium så den duger, jag köpte den för 2100kr fick den för halva priset då jag tänkte det duger och är värt än att lägga mer ner , men nu har jag fixat problemet så tack för all info ändo Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.