lottac Postat 13 juli 2013 Postat 13 juli 2013 En av mina Snowflake har idag till min stora glädje funnit anemonen i karet. Honan försöker verkligen övertala den mindre hannen att komma och vara med...... får se hur lång tid det tar innan hon lyckas.... Citera
freddi36 Postat 13 juli 2013 Postat 13 juli 2013 Härligt! Alltid kul med symbioser i karet, snygga clowner med. Bodde den i något annat innan? Jag har nämligen ett par och jag skaffade en BTA för inte så länge sen, så nu går jag bara och väntar på att dom ska flytta in Men dom bor redan i ett gäng Rhodactis, undrar liksom hur troligt det är att dom byter hem..? Citera
lottac Postat 13 juli 2013 Författare Postat 13 juli 2013 De har bara simmat runt innan men jag har sett hur honan har stirrat på anemonen i flera dagar. Nu vågade hon äntligen. Ha tålamod så kommer de nog att hitta den. Citera
freddi36 Postat 13 juli 2013 Postat 13 juli 2013 Ja får hoppas det, den är ganska liten än så länge och det verkar inte som dom ens märkt den, men vi får väl se! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.