crille Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 satt precis och tittade på animal planet,mantisen är verkligen grym,dom hadde satt en vanlig krabba i ett upp och nervänt glas,sen fick man se hur mantisen krossade glaset,för att komma åt krabban,den har samma kraft som en 22 mm pistolkula,grymt Citera
Guest NoName Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 satt precis och tittade på animal planet,mantisen är verkligen grym,dom hadde satt en vanlig krabba i ett upp och nervänt glas,sen fick man se hur mantisen krossade glaset,för att komma åt krabban,den har samma kraft som en 22 mm pistolkula,grymtSåg oxå programmet, häftigt var det! riktigt elaka jäklar det där... Citera
crille Postat 2 augusti 2005 Författare Postat 2 augusti 2005 jag såg ej hela,vad hette programmet?usch ja knappt man vågar sticka ner fingrarna,kan ju finnas en mantis............ Citera
Guest NoName Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 jag såg ej hela,vad hette programmet?usch ja knappt man vågar sticka ner fingrarna,kan ju finnas en mantis............Minns tyvärr inte, men jag tror det ingick i serien om hur djur är utrustade för att döda... Citera
crille Postat 3 augusti 2005 Författare Postat 3 augusti 2005 ok,ska förska banda det nån gång,bra serie det där Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.