Gnarkill Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 tjenare alla saltisar, nuu är mitt akvarie igång sen någon vecka tillbaka, nu har jag kommot till den punkten att jag vill ha i sand, men jag vet inte vilken typ, jag kommer köra mesta dels SPS.någon som kan/har tips på vad för sand man ska köra med?/ Tom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 Jag kör ett tunt lager med ca 1-2mm. Det blåser omkring lite men ingen skit lägger sig i det som det lätt gör med grövre sand.Det är väl lite grövre än den allra finkornigaste som är helt hopplös att få o ligga still. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gnarkill Postat 26 juli 2013 Författare Dela Postat 26 juli 2013 vet du vad sanden du har heter? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.