Blåbert Postat 28 juli 2013 Postat 28 juli 2013 Finns det någon möjlighet att sanera en plastdunk som det varit bensin i så att den duger till akvarievatten? Citera
ormet Postat 28 juli 2013 Postat 28 juli 2013 Chansa inte...http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Bransletank/Bensindunk/Bensindunk-39253/ Citera
Blåbert Postat 28 juli 2013 Författare Postat 28 juli 2013 Det var mest att jag har tillgång till rätt många 25 l dunkar som jag funderade om det var värt att spara... Citera
jacs Postat 29 juli 2013 Postat 29 juli 2013 Pet flaskor som har haft saker som ej skall vara i en pet flaska eldas upp har jag för mig pga chansen till att nytt innehåll tar smak av det. I ditt fall känns det som att ta det säkra före det osäkra och återvinna dessa och köpa nya istället för att vara på säkra sidan. Men jag förstår dina tankar.//Jonas Citera
Guest Postat 29 juli 2013 Postat 29 juli 2013 Skulle ej rekomendera det bå plast innehåller olja lika så bensin det lär blir hur mycket man en jobbar en övervägande risk för sabbat kar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.