Coralkiller Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Var på Kolmårdens tropicarium o dom hade gjort ett riktigt ansiktslyft på sin akvarie sida! Riktigt fint kan jag rekommendera starkt! Citera
NiXoN Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Jag var där ett par veckor sedan, en viss förbättring helt klart men jag förvånas över hur slarviga man är med finishen på lokalerna då det är enkla grejer som är trasiga eller saknar färg.Korallkaret ser ut som om dom kör någon form av kolkälla(lite väl hårt), bilderna blev bra men IRL så ser man flera blechade LPS och vissa hysterixar är kritvita upptill.Det sagt så tycker jag dock att det ser lovande ut, karet känns väldigt färskt och ofärdigt och det kommer säkerligen bli bra med tiden.//NiXoN Citera
jflod Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Var där igår och tyckte att karet såg bättre ut än på bilden ovan, så det verkar vara skillnad på ett par veckor. Kanske städat nyligen. Har dock dålig erfarenhet av sps så kan ej uttala mig om skicket på dem.Därimot så var övriga kar i denna del en hel del cyano i vad jag kunde se, såg lite tråkigt ut. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.